مجمع فرزندان شاهد شهرستان رزن

مجمع فرزندان شاهد شهرستان رزن
بایگانی
نویسندگان

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در دومین نشست صمیمی با فرزندان شهدای این شهرستان لذت بخش ترین جلسه را نشست با فرزندان شهدا دانست.

     به گزارش رزن جوان عطاء الله سلطانی صبور با اشاره به اینکه انسان موحد ترس به دل را نمی دهد؛گفت: شهدا به توحید عملی باور داشتند و معرفت و شناخت بنای توحید آنها بود.

     وی فرزندان شهدارا به تفکر در باره آیه قرآن کریم که می فرماید:( آغاز علم شناخت خداوند جبار است و آخرش را نیز باید به اوسپرد) واداشت و از آنها خواست تا بافهم این آیه و عمل به آن در مسیر مجاهدت قدم بردارند.

     سلطانی صبور فهم باورهای دینی شهدا را نیاز امروز جامعه دانست و در این باره افزود:اگر باورهای شهدا را فهمیدیم وظیفه مان را نیز خواهیم فهمید و گرنه دچار تعارض می شویم.

     نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی به مسئله تحریم نیز پرداخت و بیان کرد:یکی از لطف های بزرگ خداوند به ملت ایران تحریم است و اگر از فرصت به دست آمده به صورت مطلوب استفاده شود کشورمان بی نیاز خواهد شد و باور مقام معظم رهبری شکست تحریم مبتنی بر باور قلبی و تلاش بیرونی است.

     وی با تاکید بر سبک زندگی اسلامی با تکیه بر بینش اسلامی به فرمایشات مقام معظم رهبری دراین خصوص اشاره کرد و ازفرزندان شهدا خواست تا با بالا بردن توان خود وارد عرصه های مختلف در شهرستان شده و زمینه را برای حضور هرچه بیشتر خود در فعالیت ها فراهم کنند.

     در ابتدای جلسه رئیس مجمع فرزندان شهدای رزن به بیان مشکلات خانواده های شهدا و ایثار گران پرداخت.

     مهدی بکند اشتغال فرزندان شهدا، عدم اجرای قوانین تصویب شده مجلس در خصوص ایثارگران در برخی از ارگانها و ادارات و عدم رسیدگی به مشکلات دیگر ایثارگران از طرف مسئولین بنیاد شهید به خصوص تکریم نکردن ایثارگران و توهین برخی از روسای بانکها به خانواده های شهدا را از عمده مشکلات این قشر عنوان کرد.

     نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی نیز در پاسخ؛ اولویت کاری اول خود را اشتغال فرزندان شهدا عنوان کرد.

    سلطانی صبور گفت:باید تغییر نگرش در مدیریت شهرستان ایجاد شود و پیگیر این تغییر در بنیاد شهید نیز هستیم و با قاطعیت تمام با مسئولینی که به جایگاه و مقام ایثارگران توهین کنند برخورد خواهیم کرد.

     وی وجود مشکل در برخی از قوانینمربوط به ایثارگران را مانع از اجرای آن دانست و اظهار کرد:این قوانین باید در مجلس مطرح و اصلاح شوند.

     زیباترین لحظه مراسم قرائت دعای با فضیلت ((سمات)) توسط نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی و همخوانی فرزندان شهدا با آن بود.

     این دعا با پیشنهاد سلطانی صبور و با استقبال فرزندان شاهد برای شادی روح شهدا قرائت شد.

 

نویسنده : حسن تراکمه

دریافت

  • مجمع فرزندان شهید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">